bLä

Long time no seen. Jag vet.
Har ingen direkt motivation för bloggandet just nu. Vintertrötthet?! Kanske.
Fotar inte mycket heller. Det blir mest med mobilen som alltid är med. Det ligger en hel del bilder på instagram.
Datorn har krashat och jag har inget photoshop. Inget photoshop = inga bilder att bjuda på.

Testade LCHF - ni vet yttepytte kolhydrater och en massa bacon och ägg - i tre veckor drygt. Typ.
Det var ju mumsigt och underbart att inte ha nån hungerkänsla alls nästan.
Vecka 1: -3.4 kg
Vecka 2: - 0.6 kg
Vecka 3: -0.4 kg
Fem dagar senare - upp 1.4 kg! Utan att ha fuskat. 
 
Sen gav jag upp med det. Får se vad det blir härnäst. Ska försöka komma igång med träning iaf.
Sen finns ju shapeup-appen och jag vet ju egentligen vad jag bör äta för att minska i omfång. Det gäller bara att hitta den där motivationen. Mina vänner runt omkring mig har börjat träna, räkna kalorier, ska vara med i nån "hälsogrupp"... och här är jag. Blobban delux. Kommer inte bli kul här framöver. Men jag inväntar motivation. Dumt att börja om den inte finns.
 
Kul inlägg. Nej. Roligare kommer kanske en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Henke

Känner igen motivaionsproblemen. Sådär håglöst.

Men nu kommer det fina i kråksången, det är du själv som skapar motivationen. Den finns inte runtomkring dig, det är du, DU, som skapar viljan att träna, må bra och var sådär fin som du är! Så fort du accepterar att sluta jagandet eller alla måsten, det är då du kan börja tänka de där bra tankarna och det är då motivationen med allt sug runt omkring kommer krypande!

KRAAAAAAAAAAAM

2013-02-05 @ 22:17:23
URL: http://knutsgatan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0