rUBENs BarN

Jo, jag vill verkligen ha ett litet Rubens barn i familjen. En Iris-docka. En som passar henne. Kanske en som ser ut lite som henne. Med glimten i ögat. Har kikat på dem och har helt klart mina favoriter. Vill gärna ha en som ser ut som en docka, alltså inte med lila hår, med tigerdräkt eller rymdkläder.

Så de kollektioner som då återstår är
1. Original. 50 cm stor. Vikt ca 1 kg. Rekommenderas från 2 år.
2. Little Rubens. 40 cm stor. Vikt ca 550 gram. Rekommenderas från 2 år.
3. Rubens Baby. 45 cm stor. Vikt ca 700 gram. Rekommenderas från 0 år.
 
... och ingen av dem känns klockers! :-(
50 cm och 1 kg kommer ju att kännas lika stor som Iris. Typ. Den kan hon inte gå och bära på heller.
 
Vad tycker ni andra om Rubens Barn dockorna?
Ska man stsa på en "vanlig" docka istället?

Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Hörru,:) Hugo ammar nattetid med. Jag är hans napp, någon vidare mjölkproduktion finns nämligen inte längre.
Hoppas jag kan få en rolig häst på lördag då =)

2012-09-25 @ 21:29:42
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Jonna Linderdahl

Freja fick en sån docka som tack, eftersom hon gav ett annat cancerbarn en massa kläder av henne.
Sol tror jag den heter :/
Hon har blivit en liten docktjej som går och matar sina dockor och kör dom i vagnarna.
Hon har aldrig ens sett åt den dockan!! Sitter bara jämt i hennes säng som prynad.
Hon föredrar dom här tråkiga plastiga dockorna! Ingen tvekan där inte

2012-09-25 @ 22:27:02
URL: http://frejasliv.se/
Postat av: Mamman

Emmelie: Samma med mig. Levande napp. För mjölk finns nog inte nåt hemskt mycket kvar.

Jonna: Kanske ska köpa en i plast då! Kanske egentligen är nog så bra. Ja, vi får väl an se...
När får jag paket??? :-D

2012-09-25 @ 23:00:45
URL: http://elskebarn.blogg.se
Postat av: Jonna Linderdahl

Du får inget, med Iris och Noah får. Behåll allt. Det kommer mera kläder. Saknades massor i hennes stl :(
Noah får ett par t-shirts så han inte ska vara utanför. Hoppas det är rätt stl!
Skickades med A post igår.

2012-09-27 @ 10:03:09
URL: http://frejasliv.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0