iBlaNd BliXtRar DeT

Bloggen får inte mycket tid och omsorg nuförtiden. Har lixom inte samma intresse för den.
Har hittat en ny hobby som är skitrolig och som jag sitter med såfort jag bara får en stund över.
Jag har köpt ProMarker pennor och Magnoliastämplar som jag färglägger och gör kort av. Tex födelsedagskort.
Ska fota några av de jag gjort så får ni se så småningom.

Men iaf så lever vi i allra högsta grad!
Iris har hunnit bli 11 månader. Galet att det bara är två veckor kvar tills hon fyller ett år!



Noah är det full fart på. Han har fått börja gympa och de första två ggrna var det lite läskigt och konstigt men nu sist körde han fullt ut berättade pappan. Chrille är den som följer honom på gympan då mammans nacke inte pallar det. :-(
Vi har haft finfrämmande från Boden i ett par dagar! (Vilken Bod? frågade Noah) ;-)
Camilla och sötingen William har varit här. Såååå roligt att få umgås så nära med Camilla igen. Det var rätt många år sen sist och det sköna vr att det kändes precis som det gjorde då. Fast vi både hunnit bli mammor. Fotade William i studion och blev riktigt nöjd.


Camillas son William 6½ månad

Kommentarer
Postat av: Lina

Förstår inte hur ni kunde få ett tjurigt barn!?;P

2012-10-16 @ 17:38:48
Postat av: Frida

Lina: Nej, hur kan det komma sig?!?!!? Fattar ingenting.

2012-10-16 @ 22:41:51
URL: http://elskebarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0