Buzzar "Min frukt"

Jag är en buzzador!
Det visste ni knappt va?!
Vad det är?
Jo, det innebär att jag får hem en del prover som jag ska prova själv/alternativt mina barn eller min hund och sen erbjuder jag vänner och bekanta att prova den produkt jag buzzar. Sen rapporterar jag in till buzzador.se vad jag och mina vänner och bekanta tyckt om produkten. Fördelar och nackdelar. Denna gången är det Nestlé som vill ha synpunkter  på Min Frukt - 100% fruktsmoothie.
 
Iris älskar dem!
Vi fick dem i två smaker: Äppe/Päron och Äpple/Jordgubb/Banan.
Det är utan tvekan Äpple/Päron som är favoriten för min dotter.
 
Häromkvällen hittade hon kartongen med de förpackningar jag har kvar.
 
 
Har ni barn i Iris ålder och bor här i krokarna så hojta till!
Jag har ff ett par förpackninar som söker barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0