sVagHeTEr

I den här bilder finns det ungefär hur många som helst av mammans svagheter...



- Noah
- Pappans rumpa
- Skate-kepsar
- Skate-kepsar på sned
- Blå ögon
- Oskyldig blick
- California
- Gul

Om jag fick vara fjortis igen så skulle jag lätt skaffa mig en riktig skatar-kille (utan drogproblem!!!)!
Tur att jag inte är det för vad skulle jag gjort utan mina bästaste?! <3

Skönt att drömma sig bort lite.
Pappan är i Gbg och jobbar. Kommer hem sent på onsdagkväll.
Noah tycker att det är skitjobbigt mest hela tiden. Bara att existera. Att veta vem han är. Det blir inte lättare när pappan är borta. Jag och Noah har inte varit på samma lag idag kan man lungt påstå. Hoppas vi hamnar på samma lag imorgon igen. Iris har sovit hela halva dagen. Överrraskning?! Nej.
Nu. Mamman. Sova. Fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0