kRypTRäniNG


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var en väldigt fördelaktig vinkel på Mega. Hans rumpa såg inte så stor ut på den bilden ;)

2012-05-15 @ 20:55:16
Postat av: Lina

Gladskiten. Hoppas jag får lika snälla barn en dag.

2012-05-15 @ 21:16:39
Postat av: Susanne J

Iris ser ju alltid glad och tillfreds ut på alla bilder :) Sötnosen där. Säger grattis till Noah på hans stora dag när jag ändå är igång :)

2012-05-16 @ 00:29:18
Postat av: Mamman

Johanna: Rumpan ja! ;-) Tro mig. Den är stor i alla vinklar utom när man fotar honom rakt framifrån!



Lina: Nån sa till mig för länge sen att man får de barn man klarar av. Frågan är hur man ska tolka det med våra barn? ;-) Du ska se att den dagen du får snått så kommer den/de vara minst lika underbara! :-D



Susanne: Iris är så gott som alltid glad och tillfreds. Hon är otroligt lättsam. Faktiskt. Noah tackar för gratulationerna!

2012-05-16 @ 10:34:28
Postat av: Jonna

men lika fin som som sin storebror!!



Hon är dock alldeles för söt ;)



Stortgrattis till stora killen.

Och till er som varit föräldrar i 3 underbara år...

2012-05-16 @ 14:06:44
URL: http://frejasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0