DRoPpeN

I lördags fick Noah bägaren att rinna över.
Jag drog på mig ett par gamla gamla gamla jeans för att vi skulle åka till stugan och ha jobbarhelg. De var tighta delux. Över det hade jag ett tight linne (och det såg INTE bra ut!).
Noah: Har du två bröst mamma?
Han menade alltså inte ett till höger och ett till vänster. Han menade på höjden! Bilring lika stor som brösten. Det vill inte säga så lite då jag har stora bröst.

Nu blir det att göra en "Emmgus".
Men inte med hjälp av VV som Emmgus kört. Nej, det blir GI för hela slanten.
10 kg ska bort! Och de SKA vara borta allihopa i slutet av juli. 1 kg i veckan är tanken!

Ska på bröllop 30 juni och då vill jag oxå kunna se och känna mig fin.
Jag vill kunna gå runt i bikini i sommar utan att skämmas ögonen ur mig.
Borta ska dem och därmed basta!



Kommentarer
Postat av: Anna

Barn är rara... Nog har man fått höra ett och annat som förstört ens dag.



Jag startade med lchf för en vecka sen och det går BRA! Enda sättet för mig är nollvision när det gäller socker. Om jag går ner 5 kg till min födelsedag om en månad så ska jag unna mig en tårtbit. Och sen ska minst 5 kg till bort. För jag tar inte på mig en bikini nu om jag så skulle va själv på stranden.

2012-05-21 @ 08:17:17
URL: http://annamork.blogspot.com
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Det kommer gå kanon! Jag körde GI efter Ebba och det gick kanon. Gick ner alla kilon - 10kg som jag hade som övervikt när jag blev gravid med Ebba. Heja dig!

2012-05-21 @ 08:42:25
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0