aTT DiNnerA

Igår åt Iris själv för första gången.
Förutom en insident när skeden hamnade alldeles för långt ner i halsen så måste jag säga att det gick bra. För alla inblandade. Och vi var tre stycken. Iris. Mamman. Noah.



  

Eller vad säger ni?

I övrigt 1 säljer vi en treåring till högstbjudande! (OBS: Jag skämtar!)
Noah vill göra allt på sitt sätt numera... och då snackar vi allt! ALLT ALLT ALLT!
Idag åt han korv med fingrarna medan han hade ena foten på bordet, en hand i mjölkglaset och halvlåg på sin stol. Vid tillsägelse tog han till värsta klämgrinet. För att sen vägra äta mera. Trevlig middag.

I övrigt 2 så går det rätt bra med viktnedgången tror jag.
Sköter mig ganska väl. Tror jag. ;-) Det känns så. Men idag var jag på stan och lunch på Donken kanske inte är det allra bästa. Men det blev ingen hamburgare med strips utan en Wrap med grillad kyckling och grönsaker. Kändes nyttigare iaf. Vågen får visa nästa måndag hur jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Härlig ätstil.

2012-05-23 @ 20:07:22
Postat av: Jonna

men vilka underbara bilder på världens sötaste. Och duktig hon är som kan äta själv. Fick hon i sig något?

Alla bilder du lägger ut får mig att må bättre, ?, sån kärlek i bilderna får du med. Och dom är så underbart härliga <3



Vi byter gärna mot våran 3-åring ;)

2012-05-24 @ 08:34:58
URL: http://frejasliv.se
Postat av: Mamman

Jonna: Duktig vet jag inte... hon slog med händerna i tallriken och tyckte att det var kul iaf. Hon stoppade fingrar i munnen två ggr och sög lite på dem men tveksamt om hon fick i sig nämnvärt.



Att byta treåring mot treåring känns som ett mindre bra byte. ;-)

2012-05-24 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0