Blogga. Pausa.

Som överskriften lyder.
Tiden räcker just nu inte riktigt till. Inte till att blogga.
Och jag får dåligt samvete. För jag gillar ju bloggen.

Det händer saker. Många saker.
Den sak som just nu präglar mitt liv mest är att Bianca, vår bästa bästa Amstaffatjej, lever på lånad tid.
Hennes immunförsvar håller på att ge vika för cancern som sprider sig i hennes kropp. Jag vill inte.
Tanken på att hon snart inte ska finnas här hemma känns katastrofal. Jag gråter. Varje dag. Försöker finna styrkan inom mig att ringa till veterinären. Beställa en tid. Jag vill inte. Men jag vet att jag kommer att göra det. För hennes skull. Tänker på allt hon gett oss. Mig. Och fortfarande ger.

I övrigt har Noah slutat med blöja helt på dagarna nu.
Han är inte på långa vägar så trotsig som han var på försommaren.
 
Iris säger ATTE... och ingen vet vad det kan vara. Hon säger även da-da-da-da.
Är inne i nån jobbig separations-fas och har svårt att släppa mig.

Chrille har semester och han jobbar numera här hemma. Han fixar och donar.

Själv har jag ont. I hjärtat och i nacken. Försöker hålla undan här hemma och att vara på gott humör. Det är inte alltid så lätt. Nåt utav det.
PAUSA.
Jag känner det.
Det får bli att pausa.
Återkommer i höst.
Ni som har instagram kan adda mig om ni vill: fraggelfia.
 
Över och ut.
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Skickar en stor stor kram till dig!<3

2012-07-22 @ 07:04:16
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Ella & Puma

Styrkekram från oss...

2012-07-22 @ 13:57:30
URL: http://ellapuma.blogg.se
Postat av: Amanda

även jag skickar en kram!

2012-07-22 @ 16:47:16
URL: http://amandasahlman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0