sUrmUlEn

Blä. Urk. Usch... Varning för gnälligt inlägg. Vet att man inte ska klaga men jag måste bara få ur mig lite skit. Vi är i fjällen. Vädret har aldrig nånsin tidigare varit såhär kasst. Iris har drygt 39 graders feber. Tror att det är tänder på gång. Hon vill inte äta nånting alls förutom amningen... Och jag som hade planer på att börja min viktminskning när vi kommer hem. Bara att glömma. Sängen jag sover i är oskön delux så jag får ryggpaj. Noah är inne i en anti-mamma-period just nu så jag får knappt röra honom utan att han åmar sig och klagar. Nej. Slutklagat.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

kram!

2012-04-29 @ 07:49:54
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jonna

Självklart ska du få gnälla, varför inte? Alla går vi genom olika sorters "jobbigheter" och det låter ju inte så värst kul semester. Dum som man är tror man alltid att Vädret och allt är på topp när man åker på semester...

Kramar

2012-04-29 @ 12:47:02
URL: http://frejasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0