sHoP tiL I dRop

Iris fick en sån där polarn o pyret rödrandig tröja i storlek 62 av Noahs Gudmor.
Tyvärr blev den aldrig använd då den råkat hamna under en massa kläder i Iris garderob.
Dock hittade jag den vid en städning härom veckan och igår tog jag tag i saken och tog med den till pop-butiken för ett byte. Detta var vad som fick följa med mig hem!



En tunika till Iris och linnet i samma färgkombo till Noah. Jag blev kär direkt jag såg dessa!
Hade tänkt ge Noah i födelsedagspresent, men det ger ju egentligen ingenting att han ska få dem i paket. Han tycker ju inte alls att det är roligt att få kläder i sina paket så därför fick han den innan. Killen blev jättenöjd och ville ha det på sig direkt! Iris tunika köpte jag dock i storlek 74 så att hon kan ha den i sommar.

 
vä: Nöjdare kille får man leta!
hö: Våran bästaste lilltjej i närbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0