nU Med bILdeR

Idag har äntligen fjället visat sig från sin vanliga vecka-sjutton-sida!
Solen har lyst från en blå himmel. Mormorn har suttit med linne utan att frysa.
Underbart!


Pappan, morfarn och mormorn i solarpose


Noah åker bob efter skotern


Vy över södra storfjället

 
vä: morfarn och Noah
hö: Noah hoppar med bobben


Blöjbyte i varm skoterpulka slutade med bus utan kläder och en superglad lilltjej!

Ikväll kommer moster L, morbror S och Alfie. Så imorgon får Noah kompis vilket han helt säkert kommer att uppskatta. Nu gonatt i stugan. Noah sover som en stock och Iris vaknade precis och sitter hos pappan och myser.

Över och ut.

Kommentarer
Postat av: amanda

Så avis jag blir, ni ser ut att ha det underbart! Njut!

2012-04-25 @ 22:40:41
URL: http://amandasahlman.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh vad härligt. Något år måste vi följa med er :)

2012-04-26 @ 12:31:42
Postat av: Mamman

Amanda: Vi hade det riktigt bra mellan skurarna och snöfallet! ;-)



Lina: Det tycker jag absolut! Men nu har jag sagt till Chrille att om jag säger att jag vill åka till fjällen nästa år så måste han tala om för mig att jag INTE vill det! ;-)

2012-04-30 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0