maJsKrOkaR

Det måste ha varit han där neres påfund med dessa majskrokar! Och att jag köpte dem måste bero på amningshjärna eller dyllikt! Fy ända in i baljan vad de inte är roliga. Kladdet från dem fastnar överallt och nu mernar jag ju bokstavligt skrivet ÖVERALLT. Det går knappt att få bort på kläderna eller torka bort från bordet. Det blir fulla händerna och ansiktet för att inte tala om håret och kladdet är värre än lim!

Nu minns jag varför Noah enbart fick en påse med dessa djävulens påfund!
Är tveksam till att det blir mer än så för lillasyster!




Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA, ja det blir verkligen som klister! Men barn verkar uppskatta dom och är bra tidsfördriv!:)

2012-04-10 @ 13:46:09
URL: http://amandasahlman.blogspot.com
Postat av: Jonna

Kommer inte ihåg något kladd alls och nu pratar vi om 3 barn!! Vilken tur jag haft då. Kommer däremot det höga priset :(

2012-04-10 @ 16:50:17
URL: http://frejaolivia.blogg.se/
Postat av: Mamman

Amanda: Det man inte vet finns saknar man inte!



Jonna: Jo, de är inte gratis... Tror jag betalade 37 kr för en påse. Men eftersom jag hatar (starkt ord, jag vet) dessa krokar så lär den påsen räcka i 37 månader och då får jag nog säga att den var värd (harklar mig) de pengarna! 3 barn? Du har väl två som ätit såna?

2012-04-10 @ 21:18:29
Postat av: Jonna

Haha, här tror jag dom kostar 42-43 på vissa ställen. Har man tur så hittar man dom för 37, men VÄLDIGT lång väg att åka då....

Isac + Freja + Elias :) Det får jag till 3 ;)Vi är ju avlastningsfamilj åt Elias och han älskar dom också.

2012-04-12 @ 09:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0