BlaNdaD KomPOtT

Förra veckan var vi ju sjuka hela familjen, men nu nu är vi hyfsat på banan igen.
Noah hostar ff och Iris både snorar och hostar. Verkar ha en massa slem. Jobbigt.
Noah är iaf åter på dagis och pappan på jobbet. Tog en massa bilder förra veckan. Här kommer ett gäng.


Iris och mamman

 
Hoppetossa!

På söndagen hade Hjärtat Mitt utförsäljning och rea på en del av sortimentet så mamman tog med sig Amanda och åkte på lite märkesshopping. Det blev vårt allra första geggamoja-plagg. Noah fick den snygga zipkoftan. Han blev otroligt nöjd över presenten, och speciellt att den hade fickor! ;-)

 
Vä: Noah med geggamoja-tröjan
Hö: Iris suga-in-läppen-min


Noah, Morfar och Iris <3

Jag har varit utan Iris mina två första gången denna helgen. Båda ggrna för lite shopping!
Allt gick jättebra och det känns inte alls lika jobbigt denna gången som det gjorde de första gångerna jag lämna bort Noah. Men visst funderade jag både en och tre ggr på var hon var innan jag kom på att hon ju var med pappan och Noah.

Nu står dammsugning av Noahs rum på schemat och sen duschnign av mor och dotter innan Noah ska hämtas på dagis. Ha en bra tisdags em allesammans!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilka otroligt härliga bilder! (som vanligt =)

2012-04-03 @ 19:41:40
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Lina

Älskar namnet "Geggamojja". Grymt!



Fin Noah var i tröjan. Och Iris med såklart!

2012-04-03 @ 21:17:39
Postat av: Mamman

Tack Emmelie!

2012-04-04 @ 06:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0