Vagnen

I veckan var vi in på Barnens Hus och till min lycka (?) upptäckte jag att de skulle sälja ut Carena Double Swing syskonvagn billigt! Har kikat en del på blocket.se på begagnade vagnar men de ligger runt 3000 kr och uppåt så när de skulle sälja den ny på Barnens Hus för 2999 kr var det bara att hugga! I annonsen stog att de skulle ha röda, olivfärgade och grå. Den grå föll mig verkligen i smaken. Så ringde jag dit frö att fråga hur många och i vilka färger de skulle ha vagnarna. Det jag fick till svar var "enbart 3 röda och 3 olivfärgade". Skit tänkte jag, men oliv får väl vara ok då.

Så i morse 9.35, 25 min innan öppning ställde jag mig först i kön utanför BH. Några minuter senare anslöt Chrille. Väl inne högg jag första bästa expedit och förklarade att jag ville ha en olivfärgad Carenavagn. "Tyvärr sa hon, vi fick inga olivfärgade... men det finns en grå." Snabb som en iller fick jag henne att förklara var den stog och så skickade jag Chrille att haffa den! Yeeeeeei!!!!



5:e barnvagnen i huset. ;-) Men hittills har vi ju haft nytta av alla:
Emmaljunga City Cross - vår Rolls Roys
Akta Graco sulky - Klickade fast babyskyddet (såld)
Moody - Dagisvagnen som Noah sover i varje dag
minns inte namnet - Noahs 3-hjuliga shoppingvagn
Carena Double Swing - Till Noah och bäbis när vi ska på "nomenader" i vinter

Fy ända in i sjutton vad jag, Noah och bäbis ska gå på "nomenad" när bäbis kommit! (och liggdelen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0