Mycket som hänt

Iris har börjat skratta när man pratar med henne och ler mot henne! Åh, så underbart det är!!! Hade nästan glömt det. 26:e november kom det allra första leendet men det är först nu som man verkligen kan locka fram det. Stadig i nacken har hon blivit med... när hon vill!


(rackarns dålig bild men det är första gången vi fångat hennes smajl... så ni får uthärda bristen på bildkvaliten!)

Men dessvärre har hon det jobbigt med sin mage. Speciellt på nätterna. Så nu har vi infört massage och så får hon Sempers magdroppar med goda bakterier. Hon har fått dem i en vecka ungefär och jag vet inte vad jag ska tro ännu.

Noahgubben har det inte så lätt på nätterna han heller just nu. Tror det är mardrömmar. :-(
Han kommer till oss osså verkar han inte kunna släppa drömmen för att han gråter, sparkar och går an. Oftast på ssin pappa då han har en förmåga att ligga så gott som på pappan.

Idag fick vi lyxig amerikansk frukost hos Steve och Maria. Mumma för de pancakesen kan jag bara säga! Jag måste ta receptet av Maria och göra dem nån gång. (läs: när jag börjar sova på nätterna så jag är pigg på morgonen)
Tyvärr hade jag inte med kameran. Glömmer den alldeles för ofta hemma numera. Dumt ab mig!

Och igår/inatt snöade det runt 1 dm. (inga bilder på det heller)
Snacka om att Noah är nöjd. Om han var svår att locka med sig in efter utelek tidigare så var det inget jämfört med hur jobbigt det är nu. Han skulle kunna vara ute 24-7.

Och just det... jag ångrar mig... sömn är inte överskattat! *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0