Lusselelle

Började morgonen med mys i sängen med båda barnen och Luciorna på svt. Kunde inte ha startat dagen bättre.
Sen blev det lite stress för mormor skulle ju ta med Noah till skolan för att se skolans Luciatåg.
Mamman och Iris var hemma och kände lugnet i soffan.

Så kl 14.00 var det dags för Noah att Lussa tillsammans med de andra barnen hos dagmammorna. De Lussade för pensionärerna som bor på servicehuset. Alla var så jättefint klädda och så sjöng de så duktigt. Sötisarna!!!
Önskar att jag hade haft med mig min iPhone så jag hade kunnat filma Noah, men iPhonen låg hemma på byrån i hallen. Kameran var med... men ni som följer bloggen vet ju hur kass jag är på att fota när det är lite halvdunkelt.



Mitt under barnens firande ropar Noah: "Mamma, jag är bara här!" Sötunge!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sötaste peppargubben i stan (byn)

2011-12-13 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0